Planuiti

by Sep 18, 2012Uncategorized0 comments

Planuiti inainte !

1. Planuiti-va mesele inainte
Din cauza programului incarcat, obisnuim sa trecem peste mesele principale, sa mancam pe fuga, sa mancam orice si nu intotdeauna sanatos. Asadar, recomandam ca mesele sa fie planuite dinainte, de preferat cu o seara inainte, astfel nu pierdeti timp gandindu-va ce sa mancati si va hraniti corpul la timp.

2.Faceti un plan de exercitii fizice
Inainte de a incepe sa faceti sport, scrieti pe foaie exercitiile pe care urmeaza sa le faceti si numarul repetitiilor. Astfel, vazand ce trebuie sa faceti, cat trebuie si cum, va ambitionati sa terminati.

3.Pregtiti-va o masa dupa ce faceti sport
Dupa efortul fizic este recomandat sa luati o masa bogata in proteine si carbohidrati pentru a alimenta corpul si pentru a-l ajuta sa se regenereze.

Pentru mai multe sfaturi legate de fitness si nutritie, va asteptam la Body Time, unde aveti parte de electrostimulare musculara activa, acompaniat de antrenor personal si o multitudine de suplimente alimentare care va ajuta sa capatati corpul dorit.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The Future of Fitness, Best Fitness System in the world!

Health & Fitness For EVERYONE!

We are here to make people healthier and better striving for success worldwide! 

Learn What It Takes to Climb the Ladder … Step by Step Better!

Norbert Simonis

CEO & Founder, BODY TIME

BODY TIME X: Software pentru Afaceri All-in-One

BODY TIME X: Software pentru Afaceri All-in-One

Introducerea BODY TIME X: Sistemul Ultimate CRM și de Marketing pentru Creșterea și Scalarea Afacerii În peisajul digital rapid de astăzi, este crucial pentru afaceri să aibă un sistem comprehensiv CRM (Customer Relationship Management) și de marketing pentru a crește...

Joel

Joel

I began working out when I was 16 years old. I had no idea what I was doing when I first walked into a gym. I would only stay consistent for a few months at a time. As I got older I gained some experience and began to form basic technique while performing strength...

Join Now

Îndeplinește-ți obiectivele cu doar 20 de minute pe săptămână

Pachete flexibile de abonamente, potrivite pentru fiecare persoană în parte în scopul realizării obiectivelor de fitness



    Alegeti Locatia Dorita

    FITNESS IN 20 DE MINUTE PE SAPTAMANA.

    Indiferent de orasul in care decizi sa te antrenezi primesti propriul antrenor personal, plan alimentar gratuit, evaluare corporala, echipament complet! Dureaza 20 de minute, timp in care poti arde pana la 700 de calorii! Slabesti intre 1 si 5 kg pe saptamana si iti tonifici musculatura rapid. Rezerva o sedinta de proba si antrenorii nostri te vor contacta in scurt timp pentru detalii suplimentare. Tranforma vara in una activa si fii in forma!

    INSCRIE-TE ACUM