FAQ EMS 

FAQ’s Antrenamente Personale EMS

Conceptul BODY TIME se defineste prin antrenamente cu o durata de doar 20 de minute pentru slabire , tonifiere musculara si remodelare corporala.

TERMENUL EMS INSEAMNA STIMULAREA ELECTRICA MUSCULARA SI REPREZINTA CONTRACTIA MUSCULATURII PRIN IMPULSURI ELECTRICE.

Tehnologia EMS are mai multe domenii de aplicabilitate, acoperind nevoile particulare ale fiecarui client. Ea poate fi utilizata pentru tonifierea si/sau intretinerea musculaturii, preventia unor afectiuni medicale, reabilitare medicala post-traumatisme si reabilitare musculara dupa nastere.

iBody Home EMS Training System

OBTINE SISTEMUL DE ANTRENAMENT ACASĂ iBODY EMS WIRELESS

Simpte puterea antrenamentului EMS direct de acasă, în vacanță sau în timp ce ești pe drum! Descoperă cel mai eficient antrenament la nivel global, care oferă rezultate optime în doar 10 până la 20 de minute pe săptămână. Menține-te în formă oricând, oriunde!

Ce este EMS si cum functioneaza?

Termenul de EMS este abrevierea sintagmei Electro Muscular Stimulation: stimularea electrica a musculaturii.
Este o metoda de antrenament noua pe piata din Romania, care imbina exercitiile de fitness cu electrostimularea musculara. Este apreciat faptul ca sistemul muscular se dezvolta intr-un timp scurt si concentrat. Nu este comprimata coloana vertebrala si nu exercita presiune pe articulatii, contribuind astfel la ameliorarea evidenta a acestor probleme de sanatate.
Din punct de vedere tehnic, este o metoda sigura si eficienta de tensionare a muschilor prin intermediul unui impuls electric bipolar, implicand astfel peste 90% din muschii corpului. In viata de zi cu zi, sistemul nostru nervos, trimite constant astfel de impulsuri nervoase spre muschi pentru a ne controla miscarile.
EMS foloseste acest principiu natural, avand capacitatea de a regla intensitatea, pentru a activa musculatura atat cea vizibila cat si pe cea situata in profunzime, foarte greu de activat prin metodele conventionale de antrenament. Aparatul EMS distribuie uniform impulsul electric prin intermediul electrozilor situati pe echipament. Astfel nu exista senzatia de arsura si disconfort.
Pe scurt, putem numi antrenamentul EMS ca fiind o simpla selectie din exterior a intensitatii curentului electric pe diferite grupe musculare.
Cele mai bune rezultate sunt dobandite prin antrenament activ. Musculatura este stimulata prin intermediul electrozilor, in timp ce sunt executate miscari elementare din fitness. Antrenorul personal regleaza valoriile intensitatilor in functie de obiectivele fiecaruia. Prin antrenamentul EMS poti dobandi rezultate vizibile intr-un timp foarte scurt. Acest tip de antrenament nu este dureros si nu dauneaza organismului.

Diferenta dintre Body Time EMS si electrostimularea clasica.

Antrenamentul EMS efectuat in saloanele Body Time, se bazeaza pe antrenarea intregului corp. Te vei antrena intotdeauna sub supravegherea unui antrenor personal care poate regla intensitatea pe fiecare grupa musculara, in functie de obiectivele tale. O alta diferenta esentiala o constituie faptul ca aparatul EMS de la Body Time este capabil sa stimuleze in acelasi timp atat muschii agonisti cat si cei antagonisti. Asta inseamna ca esti capabil sa-ti antrenezi pana la 90% din capacitatea musculara si tesuturile profunde ale acesteia, in comparatie cu electrostimularea clasica sau a antrenamentului conventional. Aceasta forma de antrenare a intregului corp combinata cu exercitiile noastre alese conform necesitatilor dvs si un personal trainer profesionist, duc la rezultate extraordinare, rapide si mai ales, eficiente.

De ce este antrenamentul EMS atat de eficient?

Pe durata antrenamentului EMS, sunt activate simultan 90% din fibrele musculare, contractia find mai puternica si mai intensa decat s-ar putea realiza voluntar. In comparatie cu antrenamentele conventionale cu greutati, musculatura profunda este activata mai usor, rezultand o mai buna coordonare intra si inter musculara.
Activand un numar mai mare de fibre musculare, organismul are nevoie de timp pentru a se recupera complet. Altfel metabolismul este accelerat, consumul caloric este mai mare, iar rezultatele sunt pe masura.
Principalele beneficii sunt: reducerea tesutului adipos, formarea unei musculaturi structurate, reducerea greutatii, cresterea fortei si a rezistentei, imbunatatirea dispozitiei generale. Acest tip de antrenament imbunatateste circulatia limfatica, digestia, metabolismul si elimina celulita.
Avand la baza aceste descoperiri stiintifice, putem realiza rezultate mai eficiente intr-un timp mult mai scurt. Rezultatele studiilor arata ca acest tip de antrenament, poate fi de pana la 20 de ori mai eficient decat antrenamentul cu greutati din sala de fitness.

Cat timp pot salva cu Body Time?

Un antrenament la sala clasica, incluzand si incalzirea, dureaza in medie cam o ora – o ora si jumatate. Pentru a vedea si simti rezultatele trebuie sa va antrenati de cel putin 3-4 ori pe saptamana, asta insemnand cca. 6 ore pe saptamana. Multe persoane nu-si permit sa piarda atata timp. La Body Time, ai nevoie doar de 20 de minute pe saptamana pentru a obtine aceleasi rezultate pe care le-ai obtine cu un antrenament clasic de 4 X 90 de minute. Studiile sportive au demonstrat ca un numar mai mare de antrenamente EMS pe saptamana, nu au dat rezultate mai bune. Asadar, vei salva timp pretios si iti vei atinge obiectivele.

De ce sa ma antrenez doar o data pe saptamana?

Pentru a obtine rezultate cat mai eficiente si mai rapide, corpul tau are nevoie de odihna si regenarare. Conform cercetatorilor germani nu este benefic sa te antrenezi mai des pentru a obtine rezultate mai bune, deoarece antrenamentul EMS este atat de intens si eficient, incat nu ai nevoie decat de o sedinta pe saptamana si nu mai mult.

In cat timp voi vedea rezultatele?

Depinde de obiectivele fiecaruia, de regularitatea antrenamentelor, de varsta si probleme metabolice – dereglari tiroidale.
Cel mai rapid se realizeaza tonifierea musculaturii, simtita imediat dupa primul antrenament, deoarece corpul elibereaza endorfine si postura se va imbunatati datorita activarii intregii musculaturi.
Dupa 24-48 de ore, va aparea febra musculara, ceea ce este foarte normal.
Dupa 3-4 antrenamente EMS, se va sesiza o diferenta vizibila asupra corpului din punct de vedere al reducerii tesutului adipos.
Cresterea masei musculare, este un proces mai lung, rezultatele fiind vizibile dupa cateva luni de antrenament EMS.
Trebuie specificat ca in domeniul fitness-ului, pentru a avea rezultatele dorite, avem nevoie de o alimentatie sanatoasa si adecvata stilului nostru de viata.

Antrenamentul EMS este dureros?

Nu.
Musculatura nu realizeaza vreo diferenta intre impulsul electric transmis de sistemul central nervos si cel transmis de la aparat, prin intermediul tehnologiei EMS. Antrenorul tau personal va regla frecventa impulsurilor la un nivel adecvat tie.
In timpul antrenamentului electrozii speciali, se ataseaza perfect si ferm pe corp fara a aluneca, distribuind impulsurile in mod egal pe toata suprafata corpului. Datorita tehnologiei de ultima generatie, participantii la sesiunile de antremanent, nu vor simti niciun sentiment de neplacere ca rezultat al impulsurilor electrice. Nu lasa senzatia de usturime sau de durere.

Este antrenamentul EMS periculos?

Nu. Impusul electric cu frecventa scazuta este utilizat pe scara larga atat in antrenamente cat si terapiile de reabilitare. Muschii sunt organe electro-chimice care primesc impulsuri electrice de la nivelul sistemului nervos central, pentru a se contracta. Tehnologia EMS foloseste acest principiu natural, fiind capabil sa intensifice contractiile.
Antrenamentul EMS este contraindicat persoanelor care au un stimulator cardiac si femeilor insarcinate.

Poate oricine sa faca antrenamentul EMS?
Majoritatea persoanelor pot face antrenamentului, insa daca ai o stare de sanatate ce te impiedica sa sa practici diverse sporturi, atunci antrenamenutul EMS nu este pentru tine. Nu ai voie sa faci acest antrenament sub nicio forma daca ai un stimulator cardiac sau esti insarcinata.
Alte contraindicatii sunt urmatoarele:

  • tumori
  • diabet
  • arteroscleroza avansata
  • febra sau infectii virale
  • disfunctii circulatorii arteriale severe
  • sangerari, hemofilie
  • hernie
  • disfunctii neurologic severe
  • tuberculoza
  • hernie inghinala

Daca suferiti de una dintre afectiunile enumerate mai sus, va rugam sa consultati medicul dvs. curant pentru eliberarea unui act medical in care este specificat foarte clar ca antrenamentul EMS nu va este contraindicat.

Poate oricine sa faca antrenamentul EMS?

Majoritatea persoanelor pot face antrenamentul, insa daca o stare de sanatate ce te impiedica sa sa practici diverse sporturi, atunci antrenamenutul EMS nu este pentru tine. Nu ai voie sa faci acest antrenament sub nicio forma daca ai un stimulator cardiac sau esti insarcinata.
Alte contraindicatii sunt urmatoarele:

  • tumori
  • diabet
  • asterocleroza avansata
  • febra sau infectii virale
  • disfunctii circulatorii arteriale severe
  • sangerari, hemofilie
  • hernie
  • disfunctii neurologic severe
  • tuberculoza
  • hernie inghinala

Daca suferi de una din oricare dintre afectiunile enumerate mai sus va rugam sa consultati doctorul pentru a obtine aprobarea medicala pentru efecturarea antrenamentului EMS.

Cum isi selecteaza Body Time antrenorii?

Toti antrenorii Body Time, sunt instruiți conform standardelor trainingului Miha Bodytec din Germania. Antrenorii nostri sunt personali traineri experimentati avand o buna cultura generala cu privire la antrenamentul fitness, fiind capabili in egala masura sa-ti ofere sfaturi in ceea ce priveste alimentatia si a suplimentelor alimentare.

Exista efecte secundare pe termen lung pricinuite de antrenamentul EMS?

Nu.
La Body Time, antrenamentul EMS se bazeaza pe impulsuri electrice de intensitate suficient de puternica pentru a va antrena muschii, dar fara a va afecta negativ organismul in nici un fel. Corpul nostru are nevoie de impulsuri electrice transmise de catre sistemul nostru nervos, ce duc la contractiile musculare. EMS nu face altceva decat sa foloseasca acest principiu natural intr-o maniera mai intensa si mai eficienta. Nu exista efecte secundare ale antrenamentului.

Ce spun cercetatorii stiintifici din domeniul sportiv despre antrenamentul EMS?

Numeroase studii efectuate la Universitatea din Bayreuth (2002-2003) si din Erlangen-Nürnberg (2009), la scoala sportiva din Koln (2008) cat si la clinica cardiologica din Bad Oyenhausen (2010, au aratat eficienta atrenamentului EMS. Chiar si persoanele sedentare pot observa si simti rezultate tangibile intr-o perioada foarte scurta de timp, investind un minimum de timp, intre 15 si 20 de minute pe saptamana. In fapt, antrenamentul nu vizeaza doar antrenarea masei musculare, ci ajuta si in tratarea durerilor de spate sau articulare. De departe, cel mai important aspect il constituie faptul ca antrenamentul EMS, spre deosebire de cel clasic, nu pune presiune pe articulatii si nu comprima coloana vertebrala.

Ce ar trebui sa mananc si sa beau inainte de antrenament?

Ideal ar fi ca ultima ta masa sa aiba loc cu 2-3 ore inainte de antrenament pentru a-ti asigura necesarul de energie pentru un astfel de antrenament, care este foarte intens. Evita zaharul si bauturile carbogazoase inainte de antrenament, dar ar trebui sa incerci sa bei minimum 500 ml de apa cu aproximativ 30-45 de minute inainte de antrenament, pentru a te asigura ca vei avea corpul suficient de hidratat.

Ce pot face pentru a-mi ajuta corpul sa se regenereze dupa antrenament?

Recomandarea noastra este sa beti un shake de proteine si sa luati aminoacizi imediat dupa antrenament. Acestia iti vor ajuta corpul sa se refaca si de asemenea va ajuta la formarea muschilor mai rapid.

De ce numai 20 de minute?

Pentru ca nu puteti mai mult. Dupa 10 minute sunteti deja atat de obosit, incat aveti nevoie de sustinere din partea antrenorului dvs. pentru continuarea antrenamentului. Febra musculara veti face prima data si poate inca de 2 sau 3 ori ulterior, aceasta aparand cam la 2 zile dupa antrenament si tinand pana la o saptamana (in functie de organismul dvs). Dupa 2 pana la 3 sedinte corpul se va obisnui cu antrenamentul si cu efortul muscular, astfel ca este foarte putin probabil sa mai faceti febra apoi.  Musculatura s-a intarit si s-a facut deja mai puternica, motiv pentru care nu veti mai simti febra, ci veti incepe sa observati tonifierea si efectele slabitului. O data pe saptamana ajunge pentru ca antrenamentul are efecte de ardere a grasimilor cat pentru o saptamana. Dupa o saptamana dam din nou un impuls corpului sa foloseasca mancarea pe care o consumati, sa slabiti si sa va tonifiati, sa nu va mai ingrasati, toate acestea daca veti combina antrenamentul cu un regim de viata sanatos, desigur!!!

Nu iti trebuie echipament.

La noi nu ai nevoie de echipament! Antrenamentul se face cu un body – costum special, pe care il primiti de la noi. Un mare avantaj este acela ca ne scuteste de neplacuta senzatie ca am uitat echipamentul acasa sau ca o parte din echipament lipseste si trebuie sa ne intoarcem dupa acel lucru. In trafic pierdem asa mult timp incat uneori nici nu ne mai ducem la sala sau la sport, ajungand astfel sa nu mai avem nici dispozitia necesara.

Personal - Este un antrenament individualizat, cu antrenor personal

Antrenamentul este adaptat fiecarei persoane in parte, cu antrenor personal, care va face un antrenament perfect si individualizat pentru dumneavoastra. Noi salvam datele si intensitatea antrenamentului pe un card, astfel ca, atunci cand veniti data urmatoare noi vom sti cum sa modificam intensitatea impulsurilor, in functie de cum simtiti si doriti dumneavoastra. De exemplu, daca impulsul a fost prea tare la picioare si prea slab la brate, marim intensitatea la brate si o reducem la picioare. Procedand astfel, reusim sa optimizam antrenamentul si sa ajungem la unul personalizat si exact conceput pentru dumneavoastra.
Aceasta metoda moderna, face ca antrenamentul Dvs. sa aiba rezultate foarte bune si sa fie unic in comparatie cu orice alt sport. Din acest punct de vedere am ajuns la conceptul de fitness de viitor!

Intens - Este cel mai intens antrenament

Antrenamentul este foarte scurt si foarte intens. Pe parcursul celor 20 de minute cat dureaza antrenamentul, nu este timp de relaxare. Antrenamentul va solicita extrem de mult, astfel ca la finalul acestuia veti ramane cu placutul sentiment ca v-ati lucrat corpul si ca ati depus efortul necesar cat pentru o saptamana.

Placut - antrenamentul este foarte placut

Antrenamentul se bazeaza pe impulsuri bipolare, impulsuri electrice cum am explicat anterior, la punctul 3. Impulsurile si antrenamentul sunt foarte placute, totul desfasurandu-se intr-o atmosfera placuta, cu personal simpatic si instructor sportiv specializat!

Plictiseala - Nu este plictisitor, dimpotriva ne face placere

Antrenamentul nu este plictisor, ci chiar foarte placut. Dureaza numai 20 de minute, fiind unul foarte deosebit si antrenant. Mai ales prin durata sa scurta nu va va plictisti asa cum o face sala clasica de fitness. In cele 20 de minute de antrenament nu aveti timp sa va plictisiti pentru ca veti fi foarte concentrat si ocupat.

Sistem de Antrenament Acasă iBody EMS Wireless cu Aplicație Smart 1

OBTINE SISTEMUL DE ANTRENAMENT ACASĂ iBODY EMS WIRELESS

Simpte puterea antrenamentului EMS direct de acasă, în vacanță sau în timp ce ești pe drum! Descoperă cel mai eficient antrenament la nivel global, care oferă rezultate optime în doar 10 până la 20 de minute pe săptămână. Menține-te în formă oricând, oriunde!

Join Now

Let’s get Started!



    Alegeti Locatia Dorita

    INSCRIE-TE ACUM